Cena a podmínky: 1 500p., 2 hodin za pruhu. bystrý, Krásná booklet je na stojanu. Krém na ruce a přitáhl si ho vzít! Pohled rychle běží na stránkách. Na co se zaměřuje, něco „vytrhne“, něco, co je třeba číst pro pozdější ... Brožury a katalogy - nejen polygrafické výroby. První seznámení s potenciálními zákazníky a partnery, oni nenápadně propagovat firmu, její produkty a služby, vytvářejí určitý obraz a první dojem, vyvolat touhu spolupracovat nebo koupit. Velmi důležité je návrh brožur, adresář, stejně jako designové brožury. Náklady se také liší v závislosti na složitosti návrhu. To může být velmi rozdílný - odlišný formát, barevné řešení, kombinace a uspořádání fotografií, fotografie, text. Což by přilákalo pozornost, odlišit firmu a motivovat kupujícího. reklamní agentura INSIGHT designéři vytvořit co nejlepší brožury a katalogy, a učinit z něj opravdu kvalitní a odborně. Koneckonců, jsme znát všechny podrobnosti tohoto případu!
Design prospektů
Буклет – это лист с рекламной информацией, сложенный вдвое, втрое или вчетверо. Получается достаточно компактным и при необходимости раскрывается как ширма. Основная цель – мини-презентация какого-то товара, услуги или фирмы. Распространяется на выставках, ярмарках, презентациях, в офисах компании на стойках.
Буклет должен:
– подходить к фирменному стилю компании, -привлекать внимание, побуждать взять в руки, – обладать ясной и четкой структурой, – быть наполненным понятной и запоминающейся информацией, -выделять акценты, – все его элементы – текст, fotografie, фон – должны органично дополнять друг друга, не конфликтовать между собой,
Design prospektů: náklady.
Буклет может подать рекламную информацию достаточно полно, наглядно и при этом – недорого. Цена буклета не намного превышает стоимость флаеров и листовок, но эффективность – гораздо выше. Цена также может зависеть от выбранной бумаги, сложности дизайна, количества цветов, количества сгибов и так далее.
Изготовление буклетов
Процесс изготовления включает в себя:
- разработку дизайн-макета (выбор цветов, materiál, text, fotografie, fotografie, таблиц, infografiky, схем, диаграмм)
- расположение различных деталей, dispozice
- vytisknout. В настоящее время полиграфические возможности столь велики, что вы можете еще при разработке дизайна определиться с вариантами вырубки, оттиска каких-то деталей.
Дизайн каталога
adresář - небольшой иллюстрированный сборник,представляющий перечень товаров и услуг. Каталоги вручают на конференциях, výstavy, переговорах, úřady.
adresář:
- вызывает доверие к фирме, формирует положительное впечатление о ней,
- иллюстрирует ее деятельность, систематизирует информацию, помогает подробно изучить предложения компании, vidět ty nejzajímavější a nápadné příklady prací,
- Pomáhá ke zvýšení prodeje a přilákat nové zákazníky.
Příslušné katalogy design - zajišťuje dodržování všech těchto funkcí a úkolů, a vede k výsledku. Katalog design by měl být jasné,, zřejmý, poutavý, původní, kvalita. Při vytváření designu brožury nebo katalogu, bereme v úvahu všechna přání zákazníka, Vždy jsme se dohodli na konečném výsledku.