8 (800) 700-50-31
hello@adinsight.ru

10 Примери, различни от рекламни брошури ресторанти

В съвременния свят - ресторантът вече не е място,, където се предполага да се срещнат единствено на тържествен повод. Модерният ресторант е удобно място, който е отличен за кратко бизнес среща, обяд по време на работния ден, дерзайте, партии, романтични срещи.

Поради огромната популярност на тази тенденция в бизнеса, Конкуренцията на този пазар е изключително високо: да се запазят старите клиенти и привличане на нови, това не е достатъчно отлична кухня и безупречно обслужване. За да се поддържа репутация, опазване и подобряване на популярен ресторант, важно е да се разработи компетентен маркетингова стратегия за популяризиране и използвате всички промоционални инструменти.

Цената на дизайна на оформление, понятие, скица в Санкт Петербург и Москва. Създаване на проект в Санкт Петербург.

Цена: от 15 000р. път: от 3 дни

Нашата друга работа: Лого и корпоративна идентичност | полиграфия | творчески

брошура дизайн ресторант

Външна реклама

Оформление фасада и вывески – не менее важные составляющие имиджа заведения общественного питания, нежели, например, меню кафе и ресторанов, винная карта ресторана и безупречное обслуживание. Благодаря продуманному дизайнерскому оформлению удается создать особенную атмосферу.

Фасад является своеобразной визитной карточкой, сообщающей посетителям о том, что их ожидает после того, как они переступят порог ресторана. Расположение заведения со стороны улицы можно удачно использовать для размещения дополнительной рекламы. Контрастът с околния пейзаж живопис на фасада и настаняване забележим банера ще помогне за привличане на вниманието.

брошура дизайн ресторант

табела

Знакът - елемента на външна реклама, където не можете да запазвате. Той е длъжен да бъде ярък и запомнящ, и текстът върху него - видима и четлива.

Витрина

Витрини ресторанти служат също инструмент за реклама, което може и трябва да се използва.

За институции, с ниско и средно ценови сегмент е оптимизиран вариант на поставяне на голяма меню формат с помощта на знамето или просто боядисани шкафове.

Висока класа ресторанти трябва да са оборудвани с големи стъклени витрини. В този случай, магнит за привличане на нови посетители ще бъдат луксозно обзаведени зала, изящно облечени хора и празнична атмосфера, довела до намаляване на.

външна реклама

Един от най-ефективните инструменти за външна реклама извършва полиграфски продукти.

Той включва:

  • книжки за ресторант;
  • листовки;
  • брошури;
  • малък;
  • менюто в ресторанта;
  • Календари и PR.

Визитки, декорирани в ресторант на корпоративен стил, с информация за контакт и местоположение на картата места, – лесен и достъпен начин да изразиш себе си и да се привлекат нови посетители. Идеално място за по-нататъшното разпространение на техните визитки в хотели, салони за красота, туристически агенции и т.н..

Рекламни брошури

Промоционални брошури ресторанти даде най-голяма възвращаемост, ако ги оставите на места,, где клиентам приходиться тратить время на ожидание своей очереди.

Основными требованиями, чтобы полиграфическая продукция вызвала к себе интерес, акт:

  • компактный формат;
  • небольшие по размеру текстовые блоки, не перегруженные информацией;
  • красочные глянцевые фотографии высшего качества.

Перед печатью подготовленный шаблон буклета необходимо тщательно вычитать и удостовериться в правильности написания названия, адреса, контактных телефонов, интернет-сайта, а также изображения схемы проезда.

«Фишки» для оформления буклета ресторана

Применение эффективных приемов в разработке полиграфической продукции, способно увеличить приток новых гостей и увеличить средний чек.

  1. Продающее «лицо» обложки

При первом же взгляде на рекламный буклет ресторана, его титульная страница – лицо, должно «цеплять». Для этого на ней стоит поместить крупную информацию об одном предложении или акции, остальные же обязаны быть значительно меньшего размера. Такой подход привлечет гораздо больше внимания к основной акции, другие предложение также будут прочтены, но во 2-ю и 3-ю очередь.

  1. Удобство нахождения контактов

Контактные данные (адрес, номера телефонов, интернет-сайт, схему проезда) лучше всего разместить на каждой странице буклета, что позволит заинтересовавшемуся клиенту не искать их.

  1. Цветовая палитра

Не стоит оформлять основной фон буклета в черном цвете или других темных тонах. Его могут читать в транспорте, в помещении со слабым освещением, что создаст определенные трудности. освен това, на белом фоне цветные фотографии блюд выглядят гораздо чище и аппетитнее.

Меню

Внешний вид меню кафе и ресторана – очень важен, поэтому к разработке его шаблона следует отнестись очень ответственно, и прежде всего, определиться с его типом.

  1. Текстовый вариант

В данном варианте все позиции, предлагаемые заведением, имеют текстовое описание. Если есть иллюстрации или фотографии, то они относятся не к конкретным блюдам, а к разделам меню. Подобному решению, като правило, отдают предпочтение кафе или рестораны, у которых позиции в меню достаточно часто меняются, присутствуют сезонные специальные предложения или подобный подход продиктован позиционированием заведения.

  1. Комбинированный вариант

Такое решение предполагает наличие фотографий только нескольких из представленных в перечне блюд, остальные позиции прописывают текстом. Фотографиями снабжают наиболее прибыльные либо самые популярные блюда. Такой подход дает возможность сократить количество страниц, поскольку клиентам не всегда нравятся слишком объемные и тяжелые меню, в которых сложно сориентироваться.

  1. Меню с фотографиями всех блюд

В этом варианте меню каждое представленное блюдо имеет свои оригинальные фотографии. Его, като правило, используют заведения, кухня которых не является привычной для посетителей: тайская, индийская, мексиканская, японскаяДанный подход очень удобен, Когато компонентите заглавието и храните е трудно да се разбере,, че тя представлява. освен това, не трябва да забравяме, че правилото на "Клиентът избира очи" работи във всички 100%.

CALL NOW
+
Call me!