8 (800) 700-50-31
hello@adinsight.ru

emballagedesign yoghurt

Ежегодно потребление йогурта возрастает на 15 – 20%, поэтому рынок кисломолочных продуктов можно назвать достаточно емким. Из этого следует, что новый бренд не отнимет много покупателей у крупных производителей, не смотря на борьбу за каждого клиента во всех ценовых сегментах. И для того чтобы привлечь максимум внимания, важна грамотно разработанная упаковка.

В настоящее время существует множество разновидностей упаковок для йогурта, наиболее распространенными из которых являются: обычная упаковка, сделанная из пищевого полимера, Tetra Pak, термосвариваемые пакеты дойпаки, стеклянные баночки для йогурта. Выбор упаковки очень важен для создания правильной дизайнерской концепции, которая основывается на продукте, потребителе и упаковке.

Не знаете, на чем остановить свой выбор? Обращайтесь в студию «Инсайт»! Команда профессиональных дизайнеров разработает с нуля дизайн упаковки йогурта любой степени сложности: от простой баночки, до привлекательных двухсекционных десертных продуктов с сухим и жидким содержимым.

pris: fra 20 000p. tid: fra 5 dage

Eksempler på vores arbejde: pakning | branding | souvenirs

упаковка для йогурта

yogurt-2

Как формируется решение о покупке?

Согласно актуальной статистике, более 85 % покупателей кладут в корзину товары, имеющие яркий привлекательный дизайн, обделяя вниманием остальные. Если содержимое дизайнерской упаковки приходится клиенту супермаркета по вкусу, så er sandsynligheden for re-købe op til 60 %, at, i kraft, Det påvirker størrelsen af ​​publikum og selskabets omsætning i den generelle. Med hensyn til yoghurt og andre syrnede mælkeprodukter, stor indflydelse på køberens valg her er mærkevarer komponent: hævet over enhver tvivl, at hvert mærke har sin egen publikum, Jeg anser ham de bedste produkter i sit segment.

Men blandt de tilgængelige, og mindre kendte mærker af den lokale produktion er afgørende yoghurt design, som udtrykkes i udformningen af ​​både beholderen, og etiketter. Hvis produktet har tilstrækkelige smagsegenskaber og attraktiv emballage glødende, det vil før eller senere, Det begynder at presse ned fra hylderne selv store mærker, selvom det vil tage tid og arbejde på stram rækkevidde, kvalitet og design.

design, bygget på en dialog med forbrugeren

Det vigtigste mål for design udvikling til emballering af yoghurt - en kundeloyalitet. Udlede den ideelle form og design løsning for en bestemt type produkt, vi altid se på roden, studere kunden til at finde de rigtige oplysninger:

  1. Ved udformningen yoghurt og andre fermenterede mejeriprodukter i glasbeholdere, vi forventer, at det primære publikum ville være børnenes mad, diætmad eller premium segment.
  2. Når du designer for børns yoghurt, værd at overveje, at begrebet en ideel design skal starte fra en sund kost og en lys muntre farver.
  3. For de unge og travle forbrugere den perfekte blevet yoghurt til en hurtig morgenmad og snacks, så pakken skal være bekvemt og ønskeligt, har indbygget skeen, og label design skal vælge en lys og attraktiv, opfordrer til hurtig og sund kost.

Køber - alfa og omega for erhvervslivet

Selv hvis du solgte produktet vil være perfekt i alle, det er nytteløst, mens det ikke vil købe. Det samme kan siges om pakken: indenlandsk indhold i forhold til den anden køber, og designet er i stand til at motivere til at købe. Ved udformningen yoghurt packs, мы:

  • først definere køberen;
  • ищем лучшее в конкурирующих торговых марках;
  • формулируем эмоциональное предложение в пластике, фольге и бумаге.

Каждая грань и рельеф на упаковке, которую ы разрабатываем, не случайны. Понимание потребности покупателя и работа с лучшими образцами позволяют создать яркую, интересную и привлекательную упаковку для йогурта, увидев которую на полке в магазине обязательно захочется ее взять. Мы всегда здраво оцениваем ваши пожелания, bestemmes med målene og i overensstemmelse med dette, kan vi tilbyde det bedste design for et bestemt produkt.

RING NU
+
Ring til mig!