+7 964 362-30-50
hello@adinsight.ru

Kehittäminen suunnittelu pakkausten alkoholijuomien

В середине 90-ых годов многие отечественные компании не выдержали конкуренции с западными продуктовыми корпорациями и вскоре разорились, хотя качество продукта всегда было неизменно высоким. esimerkiksi, импортные пенные напитки быстро нашли свою аудиторию, и мелкие пивоварни были вынуждены сменить род своей деятельности или продать производство за бесценок. Все дело в дизайне, именно отменный дизайн и громогласные призывы с рекламой «другой» жизни и собственной философией привлекли покупателя.

Nykyaikaiset venäläiset tuottajat ovat paljon läheistä sukua suunnitteluun, Siksi valita vain parhaat. Suunnittelu pullon vodkaa, joilla on samanlainen koostumus voi vaihdella suuresti myyjä toimittajalta, причем цена водки напрямую связана с дизайном бутылки. Selvitä hankkeen kehittämisen kustannukset Pietarissa.

Yritysten matkamuisto viini 2014 hevonen

Yritysten matkamuisto viini Uusi 2014 Hevosen vuosi

Kehittäminen pakkausten suunnittelussa: tärkeimmät koukeroita

Olemme kehittäneet ainutlaatuisen pakkausten suunnittelu erilaisille alkoholijuomien, tuotteen ominaisuuksiin perustuvalla ja arvot toimitetaan niille, arvioitaessa todellista käyttäytymistä taipumus keskimääräistä ostajalle. Ja valinnassa alkoholin kaikissa asioissa:

  1. pullo muoto. Pullon tulisi olla mukava ja jaetaan useista kaltaiset, esimerkiksi: monet kasvot, virtaa muodossa, läsnä ollessa kynä tai säiliö dekantteri. Heijastamalla valoa tulee maalata sisältöä, korostavat sen värit ja jalo alkuperä. Suunnittelu pulloa viiniä voidaan kutsua perinteisiä, ei tarvitse rikkoa sääntöjä perustettu kuluttajien mielissä, vaikka joskus, laiminlyöntiin luo todellisen suunnittelija pommi, mikä lisää virtausta asiakkaita satoja kertoja.
  2. etiketti. etiketissä, yleensä, näyttää tietoja valmistajan, tuotteen koostumus ja sen perusominaisuudet, olisi poistettava kaikki tarpeettomat merkinnät ja lisätä taustan tuotemerkin, tee siitä lyhyt ja ytimekäs katsaus kauniita fontteja, Esimerkkinä voimme ottaa merkinnät tunnettuja tuotemerkkejä. On myös syytä valita se etikettien, jotkin tarrat, esimerkiksi, прозрачные или имеют необычное расположение и форму, но не стоит ее прятать, уменьшать площадь до минимума или обклеивать этикеткой всю бутылку, хотя поэкспериментировать можно и в таком ключе: все зависит от самого алкоголя. Esimerkiksi,, дизайн бутылок для водки может содержать прозрачную этикетку, что выглядит очень даже привлекательно.
  3. Цвета. Хорошо известный факт – красный, желтый, синий и другие цвета привлекают внимание покупателя: они обращает внимание на этикетку, даже если не интересен сам продукт. Случайные покупки – это отличный психологический трюк, на котором построены все гипермаркеты и огромные лабиринтообразные магазина мира.
  4. Удобство. Хорошая упаковка для пива всегда должна хорошо лежать в руке, а коньячная тара – быть грациозной. Дизайн бутылок для коньяка в этом случае также отвечает правилу удобства, удобства восприятия.

Основные этапы разработки упаковки

Разработка дизайна упаковки для алкоголя нашими специалистами включает в себя следующие этапы:

  • vaihe 1 – определение. На этом этапе разрабатывается обобщенная концепция товара на основе передаваемых ценностей и предпочтений целевой аудитории.
  • vaihe 2 – создание. На основе имеющегося эмоционального восприятия мы анализируем ценность продукта в глазах потребителя, оцениваем его недостатки и достоинства.
  • vaihe 3 – расстановка приоритетов. Подбирается общий стилевой набросок, выбирается направление разработки.
  • vaihe 4 – творчество. На этом этапе наши специалисты разбрасывают ассоциативный ряд, чтобы создать нечто уникальное и новое, тот дизайн, который будет подходить продукту.
  • vaihe 5 – создание прототипа и детальная проработка дизайна. Здесь можно увидеть готовый дизайн-проект, который еще не проверен, но его уже можно использовать.
  • vaihe 6 – оценка и презентация. После собственной оценки, joka perustuu käsitteeseen esittää ja tekniset tiedot, Hanke arvioi asiakkaan, hyväksyä tai hylätä suunnittelupäätös.

Yhteydenotto - kehitämme laadukkaan paketin sinulle - siisti ja alkuperäiset. Client ei jätä pölyttymään hyllyille!

Kustannukset ulkoasun suunnittelu, käsite, luonnos Pietarissa ja Moskovassa. Projektin luominen Pietarissa.

Hinta: alkaen 40 000p. Termi: alkaen 10 päivää

Esimerkkejä työmme: pakkaus | branding | matkamuistoja

alkoholi pullon muotoilu giniä Making pulloa vodkaa