+7 964 362-30-50
hello@adinsight.ru

Сколько стоит разработка дизайна этикетки

Ceann de phríomhchodanna de bhranda rathúil - Dearadh pacáistiú. Glacann sí an ról atá mhodh cumarsáide idir an táirgeoir agus an sprioclucht éisteachta, agus tá sé mar uirlis mhargaíochta thábhachtach.

Cuireann an dearadh tarraingteach ar an lipéad / pacáistiú ceannacháin randamach agus pleanáilte. Sa lá atá inniu dtús cadhnaíochta i dtéarmaí táirgí / seirbhísí díolacháin bhaineann na cuideachtaí, a bheith forbartha straitéis a chruthú pacáiste.

lipéid Cuspóir / pacáistiú, ról i brandáil na cuideachta

Gceart dearadh lipéad glacann / pacáistiú thar an fheidhm uirlis fógraíochta éifeachtach, in ann cúnamh a thabhairt go héifeachtach sa, go:

  • as seasamh brabúsach i measc na brandaí iomaíocht;
  • a mhealladh aird an spriocghrúpa;
  • chur chun cinn íomhá dearfach i measc na ceannaitheoirí ionchasacha.

Tá torthaí na staidéar dhaingniú go leor: Is fearr an chuid is mó de thomhaltóirí ceannteidil, a bhfuil a lipéad agus pacáistiú ar aeistéitic éagsúla agus décor dearthóir cáilíochta.

Tá sé dodhéanta a rómheastachán an fórsa tionchar ar an spriocghrúpa an chomhpháirt amhairc an táirge atá beartaithe. Tar éis an tsaoil, rud ar bith eile, mar pacáistiú, Cruthaíonn sé an chéad, an tuiscint is tábhachtaí i láthair na huaire, nuair nach bhfuil an táirge ar an tomhaltóir féideartha ar eolas go fóill.

dá bhrí sin, Forbairt ar dhearadh pacáistiú agus le lipéadú de réir stíl corparáideach, tionchar díreach acu ar feasachta branda a mhéadú, fás i ndíolacháin, ag an am céanna, gan chostais bhreise fógraíochta.

Conas a dhéanann an dearadh ar chur chun cinn díolacháin agus aitheantas?

Lipéad - ní hamháin an chuid is mó den phacáiste, ach ar chineál an bhranda cárta ag glaoch, chomhlíonann an fheidhm rialaitheoir suntasach díolacháin. Mheaitseáil leis an cách de pacáistiú a dhearadh agus sprioc roghanna lucht féachana, brath go díreach ar an cinniúint an táirge, an bhfuil an táille aon-uaire a cheannach, nó ar bhonn buan.

lipéad, dearadh a sonraí léiritheach láthair, Aithníonn sé an táirge i measc iomaitheoirí countless, и к тому же, Tá sé ag déanamh an branda níos recognizable.

dá bhrí sin, обязательным условием для того, чтобы добиться устойчивого и высокого показателя продаж, является грамотная разработка дизайна этикетки и упаковки.

Dearadh pacáistiú le haghaidh sliseanna farmhand

Dearadh pacáistiú le haghaidh sliseanna Ratatouille

Dearadh pacáistiú le haghaidh pita Ratata

Pacáistiú dearadh le haghaidh pita teip

Как создать лучший дизайн этикеток и упаковок? Рекомендации по разработке продающего дизайна

Перед дизайнером, которому поручено разработать дизайн этикетки или упаковки стоит гораздо более масштабная задача, чем просто создать «красивую картинку». Ведь при условии грамотной разработки этих маркетинговых инструментов удается передать суть продукта, его ключевые характеристики и даже философию бренда.

При создании этикетки, способной выступить эффективным маркетинговым инструментом, необходимо учитывать и применять на практике следующие правила дизайна этикетки:

  1. Гармоничность композиции

Этикетка товара содержит ряд обязательных элементов: название торговой марки, logo, адрес производства, штрихкод, срок годности и т.д. Задача дизайнера – расположить их так, чтобы они гармонично сочетались между собой.

  1. Свободное пространство

На сегодняшний день в тренде дизайн, ina bhfuil "a lán de aer" agus spás. dá bhrí sin,, Níor cheart iarracht a dhéanamh spás líonadh dlúth a leithdháileadh le haghaidh lipéad éagsúla sonraí. rud cruthaithe: overabundance de cheannaitheoirí ionchasacha irritate eolais.

  1. Comhlíonadh na "subordination"

Bheith os comhair an seilf le staideanna tráchtearraí áirithe, nach bhfuil daoine go leor ama spártha, grinnscrúdú lipéad ar gach ítim "ó chlúdach go clúdach". A sprioc - chomh tapa agus is féidir "chun grab" an rud is tábhachtaí, agus ansin cinneadh a cheannach.

Ввиду вышесказанного, при разработке дизайна этикетки, очень важно располагать информацию в определенном порядке, начиная от самого главного. Удачный пример удобного для потребителя варианта размещения информации выглядит примерно так:

  • «цепляющий» элемент;
  • ТМ;
  • название представляемого продукта;
  • сведения о ключевых свойствах и характеристиках продукта.
  1. Креативное оформление

Важнейшим условием того, что упаковка отлично выполнит роль маркетингового инструмента, является ее необычное, яркое, выделяющееся на фоне конкурентных продуктов, clárú. Это может касаться ее формы, расцветки, либо декоративных элементов.

Часто покупатели приходят в магазин за полюбившимся и уже ставшим привычным, товаром от конкретного производителя, но оригинальная упаковка «соседнего» товара способна обратить на себя его внимание и вызвать желание его рассмотреть.

Как сделать дизайн этикетки? Этапы процесса

  1. Первый и самый главный шаг – скрупулезное изучение рынка: потенциальной целевой аудитории, cuideachta, конкурентов и т.д. Результаты анализа всей полученной информации и станут основой для всех последующих этапов.
  2. Второй этап – создание дизайн-концепции и подбор референсов (примеров работ, подходящих по выдвинутым критериям). После просмотра и одобрения референсов, разрабатывается иллюстративная схема. Она станет своеобразной путеводной картой в дальнейшей работе.
  3. На базе основной идеи, иллюстративной схемы и полученных в результате проведенных исследований данных, разрабатывается три варианта макета лицевой стороны упаковки, и такое же количество уникальных торговых предложений.
  4. Создание двух концептов дизайнерского оформления оборота упаковки.
  5. Далее заказчику демонстрируется презентация созданных макетов, после чего он выбирает по одному варианту дизайна лицевой и оборотной части, а также одно уникальное торговое предложение (УТП). Внесение правок в финальные варианты.
  6. Ina dhiaidh sin, как дизайнерская часть упаковки готова, наступает этап написания подкрепляющих текстов, разработки и нанесения инфографики.
  7. Teicniúil Oiliúint bréag-suas go dtí seachadadh chuig an printéir.
  8. Roghnú an teicneolaíocht priontáil is fearr is féidir.

Cad é an costas a fhorbairt a dhearadh pacáistiú? A théann i bhfeidhm ar a luach?

ag an, cé mhéad atá forbairt lipéid a dhearadh nó a pacáistiú ar roinnt fachtóirí tionchar a imirt ar díreach:

  • An bhfuil gá a chruthú USP, agus i bhforbairt branda aimsiú suímh? Más rud é nach bhfuil na cuideachtaí a n-, Beidh an praghas deiridh, níos airde.
  • méid lipéad: níos lú tá sé - an níos saoire.
  • An gá atá le infographics, téacsanna scríbhneoireachta mar bhonn, léaráidí. Tá forbairt gach ceann de na comhpháirteanna a mhuirearú ar leithligh.
  • Cineál ar ábhair, agus a roghnú chun táirgí teicneolaíocht a phriontáil chruthú.

An costas na n lipéid a dhearadh agus pacáistiú, cinnte, Braitheann sé ar an leagan scála chun críocha branda margaíochta. Toisc go bhfuil sé tionchar ag an líon na gcuideachtaí iomaíocha, i láthair sa suíomh margaidh. faoi ​​seach, Is é a n-uimhir níos mó ná, an níos deacra tá sé chun teacht suas le rud éigin nua.

Forbairt ghairmiúil na lipéid a dhearadh / pacáil

Mar gheall ar an éileamh ard ar fhorbairt na lipéid / dearaidh pacáistiú, gníomhaireachtaí fógraíochta go leor agus stiúideonna áireamh i liosta na seirbhísí. Chun freastal ar riachtanais na gcustaiméirí, Tá an fhoireann deartha ag obair go hiomlán, a chruthú ar an dearadh pacáistiú is fearr. cinnte, cur chuige comhtháite do straitéisí forbartha, lena n-áirítear taighde margaidh mionsonraithe, an chuideachta agus a chuid iomaitheoirí, chomh maith leis an dréachtú téacsanna bhonn agus mar thaca, forbairt léaráidí ar leith agus infographics cóiríochta agus freagra ar an gceist a chur ar fáil: "Cé mhéad atá ar an dearadh na lipéid?"Den sórt sin gá le cur chuige comhtháite go, чтобы задействовать в процесс существенное количество различных ресурсов, что и полностью оправдывают немалую стоимость данной услуги.

Fúinn

Одним из приоритетных направлений деятельности агентства полного цикла Инсайт выступает корпоративный и потребительский брендинг. Компания обладает уникальным опытом в разработке креативных идей, предусматривающей проработку мельчайших деталей в соответствии со стратегией бренда, и их эффективной реализации.

Команда квалифицированных специалистов разного профиля разрабатывает лучший современный дизайн для бизнеса своих клиентов, который гарантированно повышает узнаваемость и привлекательность бренда, позволяет его выгодно выделить среди конкурентов, и способствует росту прибыли.

Achoimre

Ní bheidh sé ina áibhéil a rá, что грамотно разработанный дизайн этикетки и упаковки является несомненным конкурентным преимуществом. По-настоящему лучший дизайн должен олицетворять собой философию бренда, давать представление о его ценовой политике, выступать эффектной визитной карточкой и вызывать положительные эмоции.

«Считывая» эту информацию с упаковки, потребитель проникнется доверием к конкретной торговой марке, что и послужит фундаментом долгосрочных отношений.

An costas a fhorbairt ar an dearadh leagan amach, coincheap, sceitse i St Petersburg agus Moscow. Tionscadal a chruthú i St Petersburg.

Praghas: ó 15 000lch. Téarma: ó 5 laethanta

ár gcuid oibre: lógó agus aitheantas corparáideach | brandáil | pacáistiú | polagrafaíocht | feachtas fógraíochta