+7 964 362-30-50
hello@adinsight.ru

Сколько стоит разработка дизайна этикетки

Jedna od ključnih komponenti uspješnog branda - pakiranje dizajn. Ona preuzima ulogu kanal komunikacije između proizvođača i ciljanu publiku, i to je važan marketinški alat.

Atraktivan dizajn naljepnice / pakiranje potiče slučajne i planirane kupovine. Danas vodeći položaj u odnosu na proizvode / prodaje usluga pripadaju onim tvrtkama, koji su razvili strategiju za stvaranje paket.

Namjena oznake / pakiranje, ulogu u marke tvrtke

Pravilno naljepnica dizajn / pakiranje preuzima funkciju učinkovitog alata za oglašavanje, u stanju učinkovito pomoći u, koji:

  • isplativo ističu među konkurentskim markama;
  • обратить на себя внимание целевой аудитории;
  • способствовать формированию позитивного имиджа у потенциальных покупателей.

Результаты многочисленных исследований подтверждают: подавляющее большинство потребителей отдают предпочтение товарным позициям, чья этикетка и упаковка отличаются эстетичностью и качественным дизайнерским оформлением.

Невозможно переоценить силу воздействия на целевую аудиторию визуальной составляющей предлагаемого продукта. Ведь ни что другое, как упаковка, создает первое, najvažniji dojam u ovom trenutku, kada proizvod potencijalnog potrošača još uvijek nije poznat.

tako, Razvoj dizajna ambalaže i označavanja u skladu s korporativnom stilu, izravan utjecaj na povećanje svijesti o brandu, rast prodaje, istovremeno, bez dodatnih troškova oglašavanja.

Kako dizajn na unapređenje prodaje i priznavanje?

Znak - ne samo glavni dio paketa, ali neka vrsta posjetnica marke, obavlja funkciju značajnog prodajnog kontroler. Povezujući ukuse pakiranje dizajn i ciljne postavke publike, izravno ovisi o sudbini proizvoda, da li je naknada za to kupiti, ili na neodređeno vrijeme.

oznaka, dizajn koji prezentiraju izražajne detalje, On identificira proizvod među bezbrojnim konkurenata, i osim toga, To je stvaranje brand više prepoznatljiv.

tako, preduvjet za, za postizanje održivog i visoku stopu prodaje, To je nadležno razvoj dizajna etiketa i ambalaže.

dizajn ambalaže za čips poljoprivredni radnik

dizajn ambalaže za čips Ratatouille

dizajn ambalaže za Pita Ratata

Pakiranje dizajn za lepinju neuspjeh

Kako izraditi najbolji dizajn naljepnica i paketa? Preporuke za razvoj marketinga dizajn

prije dizajner, zadatak dizajnirati naljepnicu ili pakiranje je puno ambiciozniji cilj, nego samo da se stvori „lijepe slike”. U stvari, pod uvjetom da je nadležno razvoj tih marketinških alata uspjeli prenijeti suštinu proizvoda, Njegove ključne značajke, pa čak i filozofija branda.

Kada napravite naljepnice, Sposobnost za obavljanje učinkovit marketinški alat, Treba uzeti u obzir i primjenjuju se sljedeća pravila za dizajn etiketa:

  1. pripravak skladan

Oznaka proizvoda sadrži niz obveznih elemenata: brand name, logo, adresa proizvodnja, barkod, datum isteka, itd. dizajnera zadatak - kako bi ih organizirati tako, da su u savršenoj harmoniji.

  1. odobrenje

Do danas, trend dizajn, u kojoj „puno zraka” i prostora. stoga, ne bi trebao nastojati guste prostora za punjenje dodijeljeno za oznaku raznih podataka. dokazana činjenica: preveliki broj informacija iritiraju kupaca potencijalnih.

  1. Usklađenost s „podređenost”

Biti ispred police s određenim robnim pozicijama, ljudi nemaju dovoljno slobodnog vremena, razmatrati oznaku svake stavke „od korica do korica”. Njihov je cilj - što je brže moguće „zgrabiti” najvažnija stvar, a onda se odlučite na kupnju.

S obzirom na navedeno,, razvoj dizajn etikete, Vrlo je važno da su informacije u određenom redoslijedu, u rasponu od najosnovnijih. Dobar primjer za user-friendly verziju informacijskih postavljanje izgleda ovako:

  • „Privlačnost” Element;
  • TM;
  • naziv proizvoda;
  • Informacije o ključnim značajkama i karakteristikama proizvoda.
  1. kreativni dizajn

Najvažniji uvjet za, pakiranje je savršeno ispuniti ulogu marketinški alat, to je neobično, svijetao, izdvaja od konkurentnih proizvoda, registracija. To se može odnositi na njegov oblik, boje, ili dekorativni elementi.

Kupci često dolaze u dućan za ljubav i da su postali poznati, roba iz određenog proizvođača, но оригинальная упаковка «соседнего» товара способна обратить на себя его внимание и вызвать желание его рассмотреть.

Как сделать дизайн этикетки? Этапы процесса

  1. Первый и самый главный шаг – скрупулезное изучение рынка: потенциальной целевой аудитории, poduzeće, конкурентов и т.д. Результаты анализа всей полученной информации и станут основой для всех последующих этапов.
  2. Второй этап – создание дизайн-концепции и подбор референсов (примеров работ, подходящих по выдвинутым критериям). После просмотра и одобрения референсов, разрабатывается иллюстративная схема. Она станет своеобразной путеводной картой в дальнейшей работе.
  3. На базе основной идеи, иллюстративной схемы и полученных в результате проведенных исследований данных, разрабатывается три варианта макета лицевой стороны упаковки, и такое же количество уникальных торговых предложений.
  4. Создание двух концептов дизайнерского оформления оборота упаковки.
  5. Далее заказчику демонстрируется презентация созданных макетов, после чего он выбирает по одному варианту дизайна лицевой и оборотной части, kao jedna jedinstvena prodajna prijedlog (UTP). Izrada izmjene u konačnoj verziji.
  6. nakon, kao dizajn paket je spreman, dolazi u fazi pisanja tekstova na kojima se temelji, razvoj i primjena infographics.
  7. Tehnička obuka mock-up za dostavu na pisač.
  8. Izbor optimalnog tehnologija tiska.

Što je trošak za razvoj ambalaže dizajn? To utječe na njegovu vrijednost?

na to, koliko je razvoj dizajna naljepnica ili pakiranje od niza faktora može utjecati izravno:

  • Postoji li potreba za stvaranje usp, te u razvoju branda pozicioniranja? Ako tvrtke nemaju, konačna cijena će biti veća.
  • veličina oznaka: manji je - jeftinije.
  • Potreba za infographics, pisanje tekstova koji podupiru, ilustracije. Razvoj svake od ovih komponenti posebno se naplaćuje.
  • Vrsti materijala i odaberite stvoriti proizvode tehnologija tiska.

Trošak za dizajn etiketa i ambalaže, sigurno, To ovisi o setu razmjera za potrebe marketinga marke. Также на нее влияет число конкурентных компаний, присутствующих в данном сегменте рынка. odnosno, чем их количество больше, тем труднее придумать нечто новое.

Профессиональная разработка дизайна этикетки / pakiranje

Ввиду высокого спроса на разработку дизайна этикеток/упаковок, множество рекламных агентств и студий включили ее в перечень предоставляемых услуг. С целью удовлетворить запросы клиента, команда дизайнеров всесторонне работает над тем, чтобы создать лучший дизайн упаковки. sigurno, комплексный подход к разработке стратегии, включающий детальное исследование рынка, самой компании и ее конкурентов, а также составление подкрепляющих текстов, разработка уникальных иллюстраций и размещение инфографики и дают ответ на вопрос: «Сколько стоит дизайн этикеток?» Такой комплексный подход требует того, чтобы задействовать в процесс существенное количество различных ресурсов, что и полностью оправдывают немалую стоимость данной услуги.

O nama

Одним из приоритетных направлений деятельности агентства полного цикла Инсайт выступает корпоративный и потребительский брендинг. Компания обладает уникальным опытом в разработке креативных идей, предусматривающей проработку мельчайших деталей в соответствии со стратегией бренда, и их эффективной реализации.

Команда квалифицированных специалистов разного профиля разрабатывает лучший современный дизайн для бизнеса своих клиентов, который гарантированно повышает узнаваемость и привлекательность бренда, позволяет его выгодно выделить среди конкурентов, и способствует росту прибыли.

rezime

To neće biti pretjerano reći, что грамотно разработанный дизайн этикетки и упаковки является несомненным конкурентным преимуществом. По-настоящему лучший дизайн должен олицетворять собой философию бренда, давать представление о его ценовой политике, obavljanje spektakularan posjetnicu i izazvati pozitivne emocije.

„Čitajući” podatke iz paketa, potrošač prožeta povjerenjem na određene marke, koji će poslužiti kao temelj za dugoročne odnose.

Trošak izrade dizajna izgleda, koncept, skicirati u St. Petersburgu i Moskvi. Stvaranje projekta u St. Petersburgu.

cijena: od 15 000p. vrijeme: od 5 dana

naš rad: Logo i korporativni identitet | marke | pakiranje | Polygraphy | reklamne kampanje

NAZOVI ME
+
Nazovi me!