+7 964 362-30-50
hello@adinsight.ru

Pakuotės dizainas jogurtas

Kiekvienais metais, jogurtas suvartojimas padidėjo 15 – 20%, todėl pieno produktų rinka gali būti vadinamas pakankamai talpus. ji taip, Naujas prekės ženklas nebus daug pirkėjų iš pagrindinių gamintojų, neieško kovoti už kiekvienam klientui visų kainų segmentuose. Ir tam, kad pritraukti maksimalų dėmesį, svarbu gerai suprojektuoti pakavimas.

Šiuo metu yra daug veislių pakuočių jogurtas, dažniausiai iš kurių yra: paprastas pakavimas, pagamintas iš maisto-polimero, Tetra Pak, užsidarantys maišeliai Atomizer, stiklinius indus už jogurto. Pakuočių pasirinkimas yra labai svarbu sukurti tinkamą dizaino koncepcija, kuri yra pagrįsta ant gaminio, vartotojų ir pakavimas.

Nežinau, apie tai, ką pasirinkti? Skaitykite studijoje "Įžvalgos"! Команда профессиональных дизайнеров разработает с нуля дизайн упаковки йогурта любой степени сложности: от простой баночки, до привлекательных двухсекционных десертных продуктов с сухим и жидким содержимым.

kaina: nuo 20 000p. laikas: nuo 5 dienų

Pavyzdžiai mūsų darbo: pakavimas | prekės ženklo | suvenyrai

упаковка для йогурта

yogurt-2

Как формируется решение о покупке?

Согласно актуальной статистике, более 85 % покупателей кладут в корзину товары, имеющие яркий привлекательный дизайн, обделяя вниманием остальные. Если содержимое дизайнерской упаковки приходится клиенту супермаркета по вкусу, tada tikimybė naujo įsigyti iki 60 %, kad, tiesą sakant, Jis veikia auditorijos dydį ir pajamas visam įmonės. Dėl jogurto ir kitoks fermentuotas pieno produktų, didelę įtaką pirkėjo pasirinkimas čia yra firminiai komponentas: jokių abejonių, kad kiekvienas prekės ženklas turi savo auditoriją, Manau jam geriausius produktus savo segmente.

Tačiau tarp tų galimų, ir mažiau žinomų prekinių ženklų vietinės gamybos yra esminis jogurtas dizainas, kuris yra išreikštas tiek ant konteinerio konstrukcijos, ir etiketės. Если продукт обладает достаточными вкусовыми свойствами и ярой привлекательной упаковкой, то он рано или поздно, начнет оттеснять с полок даже крупные торговые марки, правда для этого нужно время и плотная работа над ассортиментом, качеством и дизайном.

dizainas, построенный на общении с потребителем

Главная цель разработки дизайна для упаковки йогурта – это лояльность потребителя. Выводя идеальную форму и дизайнерское решение для определенного вида продукции, мы всегда смотрим в корень, изучая покупателя в поисках нужной информации:

  1. Разрабатывая дизайн йогурта и других кисломолочных продуктов в стеклянной таре, мы рассчитываем, что основной аудиторией станет детское питание, диетическое питание или премиальный сегмент.
  2. Разрабатывая дизайн для детских йогуртов, стоит учесть, что концепция идеального дизайна должна отталкиваться от здорового питания и яркой веселой цветовой гаммы.
  3. Для молодых и занятых потребителей идеальным станет йогурт для быстрого завтрака и перекуса, поэтому упаковка должна быть комфортной и желательно, обладать встроенной ложечкой, а дизайн этикетки стоит подобрать яркий и привлекательный, с призывом к быстрому и здоровому питанию.

Покупатель – это Альфа и Омега бизнеса

Даже если выпускаемый вами продукт будет совершенен во всем, он будет бесполезен, пока его не купят. То же можно сказать и об упаковке: vidaus turinį, atsižvelgiant į antrojo pirkėjui, o dizainas gali motyvuoti pirkti. Kurdami jogurto pakuotes, mes:

  • Pirmasis apibrėžia pirkėjo;
  • Mes ieškome geriausių konkuruojančių markių;
  • формулируем эмоциональное предложение в пластике, фольге и бумаге.

Каждая грань и рельеф на упаковке, которую ы разрабатываем, не случайны. Понимание потребности покупателя и работа с лучшими образцами позволяют создать яркую, интересную и привлекательную упаковку для йогурта, увидев которую на полке в магазине обязательно захочется ее взять. Мы всегда здраво оцениваем ваши пожелания, nustatomas tikslus ir atsižvelgiant į tai, siūlome geriausią dizainą už tam tikrą produktą.

PASKAMBINK MAN
+
Paskambink man!