+7 964 362-30-50
hello@adinsight.ru

Kalendāri Dizaina izstrāde

Сколько стоит и от чего зависит разработка дизайна календарей?

Календарь – один из неотъемлемых атрибутов жизни каждого делового человека, уделяющего должное внимание планированию предстоящих событий и ежедневных дел. Turklāt, календарь способен выступить составляющей корпоративного имиджа, работающего на репутацию компании на протяжении всего года, стать отличным подарком для деловых партнеров и взять на себя функцию эффективного рекламного инструмента.

Оригинально оформленный календарь, настенный или настольный, помимо своей функциональности и полезности, способен привнести в интерьер кабинета нотку эстетики и креативности.

Виды календарей

Ввиду широкой распространенности календарей, их существует несколько типов, в зависимости от размера и особенностей оформления. Самыми распространенными среди них выступают:

  • настенные;
  • tabula («домики»);
  • ceturkšņa;
  • kabata.

Ceturkšņa premium kalendārs Statut uzņēmumu grupai

Ceturkšņa premium kalendārs Statut uzņēmumu grupai

Настенный

Этот вид календаря позволяет дизайнеру применить наиболее интересный и творческий процесс с максимальной степенью свободы. Его составляющими являются рекламная графическая часть и календарная сетка, которые могут быть оформлены абсолютно уникально. Исходя из задач, которые ставятся перед календарем, он может быть минималистичным, функциональным, полностью декоративным или ярким рекламным.

Настольный

Настольный календарь в виде «домика» украшает подавляющее большинство столов офисных работников. Вне зависимости от должности, сотрудники неоднократно обращаются к нему на протяжении дня. Оригинальный дизайн настольного календаря, оформленный по всем правилам и выдержанный в фирменной стилистике компании, не только украсит рабочее место, но и подчеркнет солидность и перспективность фирмы, расположит к себе новых партнеров и клиентов.

Квартальный

Самым распространенным бизнес-презентом является квартальный календарь. Классический вариант этой модели состоит из трех блоков: графического оформления в верхней части, календарной сетки и рекламного блока внизу. Отличительная черта этого типа календарявозможность экспериментировать с логической структурой его проектирования, что не представляется возможным для других видов. Дизайн квартального календаря не ограничен стандартными вариантами: он может иметь минимальную календарную сетку, три рекламных поля в середине, или же одно справа, и т.д. Это дает полную свободу для воплощения в жизнь пожеланий заказчика.

Galds kalendārs reklāmas aģentūra Yukari

Galds kalendārs reklāmas aģentūra Yukari

Карманный

Карманный календарь – многофункциональный компактный объект, являющийся удачным синтезом визитки и листовки. Данная разновидность полиграфической продукции эффективно выполняет рекламные функции, выступает помощником и ориентиром в насыщенной событиями жизни, а также популярным сувениром.

Каким должен быть календарь? Правила дизайна, оформления

Грамотно созданный корпоративный календарь – самый «долгоиграющий» рекламный инструмент. Именно поэтому в процессе его разработки следует приложить все усилия, чтобы дизайн настенного календаря или любого другого его типа был способен справиться со своей основной функцией.

Печатая партию красивых, piemēram, квартальных календарей, представим, что все свободное пространство будет занято вашим фирменным логотипом, слоганом и рекламным текстом. Очевидно, что такую полиграфическую продукцию будет уместно разместить только в своем офисе либо в дружественных компаниях. Всем остальным это будет просто неинтересно. Поскольку наша цель другая, стоит применить более творческий, и в то же время простой и действенный подход.

Люди с удовольствием украсят стену или собственный стол календарем, который им понравится. Tāpēc, par brīvu vietu, lai grafisko kalendārā vajadzētu likt estētisko tēlu, varbūt pat ar labu humora izjūtu, kas ne vienmēr ir tieši saistīti ar jūsu biznesu. punkts, tās stils tas sakrīt ar korporatīvo kultūru un uzņēmuma mārketinga stratēģijā.

kalendārs drukas dizains, kur prasmīgi savienots lietojamība, funkcionalitāte, interesantu saturu un reklāma uz vietas, Tas būs pamats mārketinga rīks, kurš strādās, lai jūs par gadu. šis, nemanāms, pirmajā mirklī, reklāma, Tā ir augsta kumulatīvo efektu!

Attīstība dizaina kalendārs. izmaksas

Cik daudz ir dizains kalendāra? Cik daudz ir uzlikt kalendāru? Gatavais atbilde uz šiem jautājumiem neeksistē, kā cena veidojas, pamatojoties uz vairākiem faktoriem. To ietekmē līmeņa sarežģītības izkārtojumu, nepieciešamība izstrādāt jaunas tehnoloģijas un materiāli, laika daudzums, pavadīja modelētāja uz attīstību un apstiprināšanu skices gatavās izkārtojumu, Pasūtījuma termiņš, izsniegti klientiem.

izmantoti materiāli

Pareiza izveide kalendārā izkārtojums - tas ir tikai puse no kaujas, не менее важно и его высококачественное изготовление из первосортных, praktiski un izturīgi materiāli.

Tiešām labs kalendārs - it īpaši,, ērts kalendārs. Ja viņš neatbilst šim kritērijam, cilvēki nevēlas to izmantot, kas ir iemesls, kāpēc viņš nevar pildīt savas reklāmas funkciju. Lielā mērā ir atkarīga ērtībai materiālu kvalitāti, tāpēc, lai saglabātu tos nav nepieciešams.

Visbiežāk, kalendāri tiek drukātas uz krītpapīra, blīvums ir apmēram 150 g / m², uz vāka un pamatnes ar lielāku blīvumu papīru – 200-220 g / m²., Kabatas kalendāri piemērotu kartons. Vismaz prasīgi un visvairāk budžeta variants - noplēšanas modelis. Par šādu kalendāri var izmantot lētu avīžpapīrs veidu.

Tikai izskatās skaisti kalendāri, uzdrukāts uz dizaina papīra, bet to izmaksas ir daudz augstākas.

Posmi kalendārā

Tapšanas kalendāru process sastāv no vairākiem posmiem:

  1. Pirmajā posmā klients informēts par savām vēlmēm, ieskaitot sīkākajām detaļām, no formāta, fonts, apdare, uc. Pamatojoties uz iegūto datu, Mākslinieks koncepcija formas, balstoties uz klientu pieprasījumiem un veiktajām izmaiņām kompetento dizainers, un apspriež projekta termiņus.

Rezultāts pirmā posma darbu - tehniskā specifikācija dizaina kalendāru.

 

  1. Nākamais solis - izveidot sīktēlu, izklāstu vienošanās elementiem. Pamata funkcionālā vienība jebkura veida kalendārs ir kalendārs režģis, tās atrašanās vieta nosaka tās dizainu. Ar kalendārā režģa paplašina daudzas prasības: tas būtu ne tikai funkcionāla un labi salasāms, bet arī estētisks un atbilstošu.

Vēl viens elements pilda savu kalendāru grafisko daļu. To var veikt simtiem dažādos veidos: zīmuļa zīmējums ar roku, akvarelis, pasteļi, eļļas, uc, izmantošanai fotogrāfijas un foto kolāžas, To var veikt arī, izmantojot grafikas tabletes.

  1. Trešajā posmā ir izpildītājs klientu vairākas iespējas gatavs skices, no kuras viņš izvēlas visvairāk iecienītāko dizainu kalendāram.
  2. Noslēguma posms - izveidot galīgo izkārtojumu un tās apstiprināšanu. Par rezultatīvu darbu dizaineru rezultāts kļūst unikāls izkārtojums ar ekskluzīvu grafisko daļu un kalendāra režģī.

secinājums

iespiests produktu tirgus ir pilns ar tāda paša veida kalendāru ar attēliem parasts un pastāvīgās orientācijas, izmantot ka visu gadu blāvi. Esiet gaišāku un oriģinālu! Radošs dizains kalendāra - drošs veids, kā padarīt savu uzņēmumu, demonstrēt neparastu pieeju, piesaistīt jaunus klientus un partnerus.

Izmaksas maketēšana, koncepcija, ieskicēt Sanktpēterburgā un Maskavā. projektu Sanktpēterburgā izveide.

Bez kategorijas: no 20 000p. laiks: no 5 dienas

Mūsu darbs: iepakošana | poligrāfija | reklāmas kampaņa