+7 964 362-30-50
hello@adinsight.ru

Kako ustvariti tržno Pristanek?

Успешное развитие бизнеса в условиях высокой конкуренции – задача, требующая умения грамотно применять эффективные маркетинговые инструменты. Отличным решением, способным дать желаемые результаты для повышения роста продаж, привлечения новых клиентов, продуктивного проведения рекламных кампаний, выступает лендинг пейдж. Множество преимуществ сайта-одностраничника делают его удобным и действенным способом развития бизнесе в Интернете.

Что такое лендинг пейдж?

Термин «лендинг пейдж» в переводе с английского означает посадочную, ciljna stran. Te strani so zasnovani tako, da upoštevajo psihologijo obiskovalcev, so namenjeni "ulov" in imajo svojo pozornost do trenutka ukrepa se pričakuje od njih - registracijo ali nakup.

S tehničnega vidika, Pristanek - Spletna stran, vsebuje vse elemente, prisotna na običajni spletni vir, vendar sestoji iz ene strani, s trženjem - učinkovito orodje za pridobivanje kontaktne podatke potencialnih kupcev.

od obiskovalcev, Pristanek - spletna stran eno stran, za katero je bil sprejet na povezavo v oglasu ali iskalnik.

Ustvarjanje visoke kakovosti marketing ciljno stran - ni enostavno, vendar jo izvajajo naloge, zahteva spoštovanje določenih pravil.

razvoj spletne strani

Stroški razvoja postavitve, koncept, skico v Sankt Peterburgu in Moskvi. Ustvarjanje projekta v Sankt Peterburgu.

Cena: od 20 000str. Izraz: od 5 dnevi

Naše delo: strani | logotip in celostno podobo podjetja | ustvarjalno

prednosti Landing

  1. Pod pogojem, usmerjenost njenega CA, dobro organizirano oglaševanje in promocijo, Pretvorba Landing Page je veliko večja, od običajnih spletnih virov.
  2. Zaradi enostavnosti, Pristanek stran lahko pripravijo na delo in vožnjo v nekaj urah, in da spremembe objavljene informacije traja minut.
  3. ciljna stran (posojanje) kažejo visoko hitrost prenosa tudi za naprave s šibko internetu, zaradi česar se obiskovalec ne bo treba zapravljati časa s čakanjem.
  4. Uporaba Pristanek povečuje učinkovitost kontekstno oglaševanje.
  5. Pravilno ciljna stran - orodje za visoke zmogljivosti, prinaša rezultate in nato, ko se obiskovalec ne opravi nakupa. V večini primerov,, ljudje zapustijo svojo Pin, ki omogoča, da se tvori osnovo, in e-pošte od časa do časa, da jih opomni o sebi.
  6. Pravilno ustvarjena ciljna stran – primeri, kako povečati prodajo, tudi z nizko kakovostjo primarni spletni vir.
  7. Z nizkimi stroški razvoja odnostranichnika a, kar je samo po sebi prednost, z njeno pomočjo je mogoče oceniti glasnosti in porabe analizo in izvedljivost internetne prodaje.

Ciljne vrste in njihov namen

Sodobni Internet marketingu so naslednje vrste ciljnih strani:

  • Микросайты

Представляют собой небольшие по объему веб-ресурсы (не более пяти страниц), рекламирующие проект. Что касается наполнения, то они содержат яркие фотографии, картинки, видеоматериалы, и минимум текста. Čeprav, что они являются автономными, микросайты неразрывно связаны с основным ресурсом.

  • Самостоятельные лендинги

Выступают абсолютно независимыми коммерческими или вирусными проектами. Внешне выглядят, как рекламное предложение в развернутой форме с активным посылом к действию (регистрации, подписке, покупке, скачиванию ПО). Лендинг этого типа, zaradi enostavnosti oglaševanja, To je najbolj priljubljena oblika, vendar je v optimizacijo SEO problematična.

  • spletna stran

Ne glede na smer niti ni bila na mestu, ciljne strani se lahko uredi na eni od svojih strani. Ta možnost se uporablja manj pogosto, Čeprav je ta vrsta ciljne strani je enostavno priključite in nastavitve za osnovne poizvedbe iskalnikov.

razvoj spletne strani

Kako trženje ciljno stran? Zahteve za pristanek stran

Glavne zahteve za lendingovym strani, kjer neskladnost, grozi izguba nekaterih strank, выступают следующие:

  • Ценность предложения

Лучший продающий лендинг отличается от сотен других, менее успешных, наличием уникального торгового предложения для клиента. Если его нет, или оно не отличается от тех, которые предлагаются конкурентами, то добиться заинтересованности у ЦА не удастся даже при самом лучшем дизайне посадочной страницы.

  • Визуализация

Визуальное восприятие привлекательной картинки – огромный стимул для совершения конкретного действия клиентом. Маркетологи рекомендуют размещать на первом экране крупные фотографии высокого качества, которые бы подчеркивали сильные стороны продвигаемого продукта, и позволяли бы в деталях их рассмотреть. При грамотной подаче, картинка продает эффективнее слов.

  • Понятность

Примеры лендингов с высокой конверсией отличаются простотой, лаконичностью и ясностью. Главное сообщение, адресованное посетителю, должно быть ему понятным и не вызывать вопросов по поводу того, что ему предлагают сделать. Če ne govorimo o ciljni nišo občinstvo, ni treba uporabiti zapleteno terminologijo.

  • strukturiran

To je zelo pomembno,, Če želite prodati struktura strani je logično in koherentno. To je to, To pomeni, da je obiskovalec izvajanju glavni stvari - prevzem. Če ciljna stran je sestavljena iz nepovezanih posameznih blokov, ne bi smeli zanašati na mesto izvršitve njenih glavnih funkcij.

  • doslednost

Sporočilo na banner ali kontekstno oglaševanje mora prekrivati ​​s predlogom lendingovym, ki bodo dobili obiskovalce po kliku na oglas. Če je ta linija ni razvidno iz prvih sekundah, ljudje imajo idejo, da so zavedeni, ali so "napačen naslov".

Korak za korakom postopka oblikovanja iztovarjanjem

  1. Pisanje prodajno besedilo.
  2. ustvarjanje oblikovanje.
  3. postavitev.
  4. Programiranje strani odjemalca.
  5. Ustvarjanje admin panel.
  6. Napotitev na internetu.

To je treba videti kot prodaja Pristanek? Элементы структуры посадочной страницы

Эффективный сайт (посадочная страница) отличается четко продуманной структурой и наличием обязательных элементов:

  1. Заголовок/поясняющий заголовок/дескриптор, в которых сформулированы конкурентные преимущества продукта и выгоды сотрудничества с Вами.
  2. Графическая составляющая (яркие фотографии/иллюстрации крупного формата, позволяющие рассмотреть детали).
  3. Текстовое описание.
  4. Призыв к целевому действию (он должен быть единственным, не нужно перегружать посетителя множеством предложений).
  5. elementi, okrepitev poziv k dejanju (Izraz omejena zaloga, posebni popusti, kuponi, itd).

Oblikovanje trženje Landing. Ideje za Landing

 

Glede na rezultate avtoritativno raziskav, Velika večina obiskovalcev strani v prvih treh sekundah, odloči na zanimiv in koristen za njih ta virov.

V to smer, design ključni izziv deluje "pozornost vzbujajoči" Uporabnik. Da bi to dosegli,, Oblikovanje je treba oblikovati tako,, da gre za obiskovalca dveh objav:

  • obstaja rešitev za njegov problem;
  • je vse jasno, dostopno in hitro.

Glede na barvo in styling, potem ni enotne priporočil. točka, da Landing Page CA izzvan prijetne asociacije.

oblikovalci Landing

Designers lendingovyh mesta so spletne storitve, ki se uporabljajo za njihovo ustvarjanje. Najbolj priljubljena platforme danes, ki so idealni za samostojno montažo so naslednji kakovosti odnostranichnikov: jedkanje, priključite, WIX, LPgenerator, uCoz, platformalp, Ucraft, LPMotor, Flexbe, Mobirise.

Как оценить конверсию лендинга?

Конверсия – ключевой индикатор эффективности рекламной кампании. В контексте интернет-маркетинга конверсию лендинга определяют путем подсчета процента визитов пользователей, окончившихся целевым действием, от их общего числа. Под целевыми действиями подразумевается покупка товара, оформление заявки, переход на определенную страницу сайта, получения лида.

Как повысить конверсию лендинга?

Лучший продающий лендинг – посадочная страница, демонстрирующая высокую конверсию. На данный показатель влияет множество факторов:

  • качество и убедительность текстового контента;
  • продуманная структура страницы;
  • преимущества продвигаемого продукта;
  • актуальные цены, отображенные на сайте;
  • высокая скорость загрузки страницы, корректность отображения в разных браузерах, в том числе и на мобильных устройствах;
  • качество трафика.

Успешные примеры продающих лендинг пейдж демонстрируют особое внимание к оттачиванию каждого из перечисленных факторов, что положительно сказывается на повышении конверсии.

Kako trženje Pristanek? Nasveti za ustvarjanje ciljno stran

  • V naslovu, poudarjajo bistvo.
  • Uporaba pojasnjevalne postavke. Naslovi in ​​podpoglavja morajo biti odgovore na ključna vprašanja: Kaj je prednost obiskovalca, da sodelujejo z vami? Kaj vas loči od konkurence?
  • Pristanek je treba sporočiti obiskovalcem le glavna ideja. Ni nujno, da preobremenitve strani veliko klicev in predlogov.
  • stopnje uporabe, bullety (seznami) in drugih vizualnih elementov, prepričati potencialnega kupca, ki so že zainteresirani za izdelek, to je, če bi ga kupil.
  • Upoštevajte ravnovesje med besedilom in slikami, oba načina predstavitve podatkov so enako pomembni.
  • Trženje Pristanek mora vsebovati pričevanja ljudi o izdelku in sodelovanju z. Za obiskovalce je zelo pomembno, da razumemo, da imate nekoga, da zaupanje in dokazali, od tega korist!
  • Ne pozabite na poseben poziv k dejanju, ker je zaradi nje in ustvarili Landing. Razpis se nahaja na vrhu in na dnu strani.

zaključek

seštejemo, lahko damo naslednji odgovor na vprašanje: "Kaj bi bilo mogoče prodati Landing?» – тот, ki:

  • To je usmerjena na specifično ciljno publiko;
  • izdelana z globokim razumevanjem problemov v upanju na;
  • prepričljivo, v razumljivi obliki,, To bo pomagalo obiskovalca razumeti izdelek in povej, se odloči, da izziv.

Ta pristop omogoča prilagajanje zaupnih komunikacij s predstavniki CA, in zmanjšuje frustracije odstotek izdelka.