+7 964 362-30-50
hello@adinsight.ru

Oblikovanje vmesnika ATM

ATM brez programske opreme, da je le skupek visokotehnoloških naprav, ki niso v stiku, vendar brez dobrega oblikovanja - je težko uporabljati računalnik. Ta zasnova vmesnika ATM je njegova posebnost in konkurenčna prednost. Удобный и функциональный интерфейс также способен принести банку-владельцу дополнительный доход в виде процентов с дополнительных манипуляций, совершенных пользователем: оплата связи, интернета, перевод денежных средств на оплату коммунальных услуг и рекламы своих продуктов.
Рекламное агентство Инсайт предлагает свои услуги дизайна интерфейсов банкомата. Мы создадим для вас уникальный востребованный дизайн, который вызовет у клиентов и интерес и не станет препятствием при работе с АТМ.

Razvoj oblikovanja informacijski sistem vmesnika

Razvoj oblikovanja informacijski sistem vmesnika

Osnovna pravila razvoja ATM vmesnika

Pri razvoju uporabniškega vmesnika za Automatic Teller stroj (ATM) uporablja naslednja osnovna pravila:

  1. Pravilna ocena lestvice. dotik plošča ni bankomat ima široko diagonalo, in glavni uporabnik je še starejša generacija, niso navajeni na drobne tipke. Ali ni pozdravil tudi maximalism: velike ikone in spustni gumb za rob, da je neprijetno za uporabnika.
  2. Jasna opredelitev linij in elementov 3D-oblikovanja. Из разобщенных линий на дисплее складывается единое изображение, важно соблюдать гармонию между разделенным пространством.
  3. Клиенто-ориентированность дизайна. Дизайн банкомата должен быть ориентирован на клиента, на его потребности и интересы, чтобы лучше понять своего клиента мы предлагаем UX услуги и UI услуги (независимая оценка пользователем удобства использования банкомата и элементов дизайна).
  4. Удобство расположения основных разделов и «горячих» кнопок. Важно не утомлять клиента поиском интересующего его раздела. Интерфейс должен быть простым и понятным – не более 3-5 нажатий на осуществление одной операции (не считая введенных номеров и данных).

Основные этапы разработки дизайна

Разработка интерфейса для банкомата состоит из следующих основных этапов:

  1. Получение технического задания от клиента с подробными требованиями и (ali) пожеланиями по каждому разделу.
  2. Оценка поведения потенциального пользователя (оценка алгоритма его действия, предварительный UX анализ).
  3. Анализ конкурирующих продуктов (ведущие банковские терминалы и их функционал).
  4. Izbira primarne barve in barve ozadja.
  5. Nastavitev pisavo, dodajanje slik, Delo z animacijami.
  6. Ustvarjanje vmesnik in končnega prototipa programa.
  7. Analiza in preizkušanje, utrjevanje.

Kako delamo

Vpogled Oglaševalska agencija deluje že vrsto let in ponuja svojim strankam resnično učinkovito rešitve, zasnovan tako, da povzroči. Z običajno prakso in izboljšali svoje spretnosti, smo sposobni ustvariti različne edinstvene del, Z ustvarjanju modelov za elektronske terminale, strani, Izdelke trgovske znamke in več.

Država agencija vodilni strokovnjaki iz Sankt Peterburga, kot tudi izkušeni sociologije in psihologije. Hvala za podrobno analizo naše stranke ", vemo želje, zahteve in lahko ponudi odlično rešitev. In če želite, da bi dobili popoln načrt za vmesnik ATM - ga bomo ustvarili za vas! M prepričani, da je to v 100%, ker:

  • Komuniciramo z vašim potencialnim strankam, da "vi", ki zagotavlja njihovo zanimanje in povpraševanje;
  • Razvoj vmesnik izkušena ekipa strokovnjakov, Izbrali posebej za delo na istem projektu;
  • Ponujamo najboljše modele na trgu;
  • Vsi izdelki, ki smo razvili, oznake, nalepke in grafični vmesnik - intelektualna lastnina stranke, ki ga pridobi pravice;
  • Nudimo dobre popuste na vse izdelke zasnove in dostopne cene za posamezno naročilo, ki ga nam je razvil.