+7 964 362-30-50
hello@adinsight.ru

Сколько стоит разработка дизайна этикетки

Одна из ключевых составляющих успешного бренда – дизайн упаковки. Она берет на себя роль канала коммуникации между производителем и целевой аудиторией, и выступает важным инструментом маркетинга.

Привлекательное оформление этикетки/упаковки способствует повышению случайных и запланированных покупок. Danes vodilni položaj na področju izdelkov / prodaje storitev sodijo med tiste družbe, ki so razvili strategijo za oblikovanje paketa.

Namen nalepke / embalaža, Vloga v blagovne znamke družbe

Pravilno oblikovanje etikete / pakiranje prevzame funkcijo učinkovito orodje za oglaševanje, lahko učinkovito pomagajo pri, da:

  • donosno izstopajo med konkurenčnimi blagovnimi znamkami;
  • da bi pritegnili pozornost ciljnega občinstva;
  • spodbujati pozitivno podobo med potencialnimi kupci.

Результаты многочисленных исследований подтверждают: подавляющее большинство потребителей отдают предпочтение товарным позициям, чья этикетка и упаковка отличаются эстетичностью и качественным дизайнерским оформлением.

Невозможно переоценить силу воздействия на целевую аудиторию визуальной составляющей предлагаемого продукта. Ведь ни что другое, как упаковка, создает первое, самое важное впечатление в тот момент, когда о самом товаре потенциальному потребителю еще ничего не известно.

tako, разработка дизайна упаковки и этикетки в соответствии с фирменным стилем компании, непосредственно влияет на повышение узнаваемости бренда, роста уровня продаж, ob istem času, не требуя дополнительных затрат на рекламу.

Как влияет дизайн на продвижение товара и его узнаваемость?

Этикетка – не просто главная часть упаковки, но и своего рода визитная карточка бренда, выполняющая функцию значимого регулятора продаж. От соответствия дизайна упаковки вкусам и предпочтениям целевой аудитории, напрямую зависит судьба продукта, будут ли его покупать разово, или на постоянной основе.

nalepka, в дизайне которой присутствуют выразительные детали, выделяет продукт среди бесчисленного множества конкурентов, и к тому же, To je tako blagovna znamka bolj prepoznavna.

tako, обязательным условием для того, чтобы добиться устойчивого и высокого показателя продаж, является грамотная разработка дизайна этикетки и упаковки.

Oblikovanje embalaže za čipe FARMHAND

oblikovanje embalaže za čips Ratatouille

Oblikovanje embalaže za pita Ratata

Oblikovanje embalaže za pita odpoved

Как создать лучший дизайн этикеток и упаковок? Рекомендации по разработке продающего дизайна

Перед дизайнером, nalogo oblikovati etiketo ali embalažo je veliko bolj ambiciozen cilj, kot samo ustvariti "lepo sliko". V bistvu, če pristojni razvoj teh marketinških orodij uspelo izraziti bistvo izdelka, njene ključne značilnosti, in celo filozofija blagovne znamke.

Ko ustvarite nalepke, Sposobnost za opravljanje učinkovito marketinško orodje, je treba upoštevati, in veljajo naslednja pravila oznak oblikovanja:

  1. harmonično sestavek

Этикетка товара содержит ряд обязательных элементов: название торговой марки, logo, адрес производства, штрихкод, срок годности и т.д. Задача дизайнера – расположить их так, чтобы они гармонично сочетались между собой.

  1. Свободное пространство

На сегодняшний день в тренде дизайн, в котором «много воздуха» и свободного пространства. zato, не стоит стремиться к плотному заполнению выделенного под этикетку места разнообразными данными. Доказанный факт: переизбыток информации раздражает потенциальных покупателей.

  1. Соблюдение «субординации»

Находясь перед полкой с определенными товарными позициями, люди не располагают массой свободного времени, чтобы внимательно изучать этикетку каждого товара «от корки до корки». Их цель – максимально быстро «выхватить» самое важное, после чего принять решение о покупке.

Ввиду вышесказанного, при разработке дизайна этикетки, очень важно располагать информацию в определенном порядке, начиная от самого главного. Удачный пример удобного для потребителя варианта размещения информации выглядит примерно так:

  • «цепляющий» элемент;
  • ТМ;
  • название представляемого продукта;
  • сведения о ключевых свойствах и характеристиках продукта.
  1. Креативное оформление

Важнейшим условием того, что упаковка отлично выполнит роль маркетингового инструмента, является ее необычное, яркое, выделяющееся на фоне конкурентных продуктов, registracija. Это может касаться ее формы, расцветки, либо декоративных элементов.

Часто покупатели приходят в магазин за полюбившимся и уже ставшим привычным, товаром от конкретного производителя, но оригинальная упаковка «соседнего» товара способна обратить на себя его внимание и вызвать желание его рассмотреть.

Как сделать дизайн этикетки? Этапы процесса

  1. Первый и самый главный шаг – скрупулезное изучение рынка: потенциальной целевой аудитории, podjetje, конкурентов и т.д. Результаты анализа всей полученной информации и станут основой для всех последующих этапов.
  2. Второй этап – создание дизайн-концепции и подбор референсов (примеров работ, подходящих по выдвинутым критериям). После просмотра и одобрения референсов, разрабатывается иллюстративная схема. Она станет своеобразной путеводной картой в дальнейшей работе.
  3. На базе основной идеи, иллюстративной схемы и полученных в результате проведенных исследований данных, разрабатывается три варианта макета лицевой стороны упаковки, in enako število edinstvenih prodajnih mestih.
  4. Ustvarite dva koncepta zasnove prometa embalaže.
  5. Nato je stranka pokazala predstavitev ustvaril postavitve, nato pa se izbere v skladu z eno od izvedb sprednji zasnove in zadnji, kot tudi eno edinstveno prodajno stavka (UTP). Izvajanjem sprememb v končni različici.
  6. po, kot je oblikovanje paketa pripravljen, prihaja v fazi pisanja besedil, ki podpira, razvoj in uporaba Infografika.
  7. Tehnično usposabljanje mock-up za dostavo v tiskalnik.
  8. Izbira optimalne tehnologije tiskanja.

Kakšni so stroški za razvoj Oblikovanje embalaže? To vpliva na njegovo vrednost?

na ta, koliko je razvoj oznak oblikovanja ali embalaže od številnih dejavnikov lahko vplivajo neposredno:

  • Ali je treba ustvariti USP, in v razvoj blagovne znamke pozicioniranje? Če podjetja nimajo svoje, končna cena bo višja.
  • velikost etikete: manjši je - cenejši.
  • Potreba po Infografika, pisanje besedil, ki podpirajo, ilustracije. Razvoj vsakega od teh komponent se zaračuna posebej.
  • Tip materiala, in se odločite za ustvarjanje izdelkov tiskanje tehnologije.

Stroški nalepk oblikovanja in embalaže, vsekakor, To je odvisno od sklopa obsegu za namene trženja blagovne znamke. Kot je pod vplivom števila konkurenčnih podjetij, prisotna v tem tržnem segmentu. oziroma, njihovo število je večje od, težje je priti do nečesa novega.

Strokovni razvoj oznak oblikovanja / pakiranje

Zaradi velikega povpraševanja za razvoj etiket / Oblikovanje embalaže, številne oglaševalske agencije in studii so ga vključili v seznamu storitev. Da bi zadovoljili potrebe kupcev, oblikovalska ekipa je v celoti deluje, ustvariti najboljši dizajn embalaže. vsekakor, integriran pristop k razvoju strategij, vključno s podrobno tržne raziskave, podjetje in njegovi konkurenti, kot tudi priprava besedil, ki podpira, razvoj edinstvenih ilustracij in infografiko nastanitve in odgovoriti na vprašanje,: "Koliko je oblikovanje nalepk?"Takšen integriran pristop zahteva, da, da se vključijo v proces večjega števila različnih virov, ki v celoti upravičuje precejšnje stroške te storitve.

O nas

Ena od prednostnih usmeritev delovanja agencije polnega cikla Insight služi podjetij in potrošnikov blagovne znamke. Podjetje ima edinstveno strokovno znanje in izkušnje za razvoj kreativnih idej, zagotavljanje najmanjših podrobnosti, v skladu s strategijo blagovne znamke, in njihovo učinkovito izvajanje.

Команда квалифицированных специалистов разного профиля разрабатывает лучший современный дизайн для бизнеса своих клиентов, который гарантированно повышает узнаваемость и привлекательность бренда, Omogoča svojo dobičkonosno izstopajo med konkurenti, in spodbuja rast dobička.

povzetek

To ne bo pretirano reči, da je dobro zasnovana oblika in embalaža etikete jasno konkurenčno prednost. Res mora biti najboljši dizajn uteleša filozofijo blagovne znamke, dati idejo o svoji cenovni politiki, opravljanje spektakularno klicne kartice in povzroči pozitivna čustva.

"Z branjem" podatke iz paketa, Potrošnik prežeta z zaupanjem do določene blagovne znamke, ki bo služila kot temelj za dolgoročne odnose.

Stroški razvijanju modela postavitve, koncept, skico v Sankt Peterburgu in Moskvi. Ustvarjanje projekta v Sankt Peterburgu.

cena: iz 15 000str. Izraz: iz 5 dni

Naše delo: logotip in celostna grafična podoba | blagovne znamke | pakiranje | Polygraphy | oglaševalska akcija

POKLIČI ME
+
Pokliči me!