Стойността на корпоративен стил на дружеството е трудно да се надценяват, защото тя му предоставя функцията да действа като връзка между компанията и нейната целева аудитория, както и да се подчертае връзката му с произведените стоки или услуги. Добре изградена корпоративна идентичност помага на компанията и нейните продукти се различават от подобни, подадена от конкурентите.
Теглото на корпоративен стил
единство екипа по поддръжката на Залог, гарантира лоялност към новия персонал, общото чувство за значимост и принадлежност към фирмата действа в съответствие с правилата изграден уникален стил на корпоративна култура.
Корпоративна идентичност - набор от различни компоненти, Това е най-важната част от механизма на създаването на марката и брандиране компонент. Като за ролята на инструмент за изграждане на имиджа на марката, индивидуална корпоративна идентичност подчертава разликите с конкуренти, Това повишава ефективността на рекламните кампании, делает акцент на особенностях продукции.
Стоимость разработки в Санкт-Петербурге. Създаване на проект в Санкт Петербург.
Цена: от 20 000р. път: от 7 дни
примери за работа: Лога и корпоративна идентичност | шрифтове | Брендбуки
елементи
корпоративна идентичност, как средство для построения имиджа компании и его повышения, включает в себя такие элементы:
- товарный знак;
- используемые цвета;
- лозунг, отражающий основное рекламное предложение;
- фирменный блок торговой марки;
- индивидуальный шрифт.
Товарный знак (TZ)
ТЗ – фундаментальный элемент корпоративного стиля, по которому с легкостью идентифицируют продукцию компании.
Существует 5 наиболее популярных разновидностей торгового знака:
- Изобразительный
Този вариант е уникален образ, в състояние да съчетава фотографии и графични елементи. Такова решение подаръци впечатляващ TM корпоративен стил.
- обем
Том TK е специфичен обект, което показва, продуктът принадлежи на марката (парфюм бутилки, стъклени чаши със столче, бутилка, ексцентрична форма на самите продукти).
- вербален
Най-често, търговска марка, позовавайки се на вербална типа, Декорирани в nontrivial графичен стил с индивидуални писма и оригинален надпис. Свыше трех четвертых всех предприятий имеет собственный логотип (эмблему). разбира се, он должен гармонировать с общим корпоративным стилем компании.
- Звуковой
ТЗ данной направленности широко используют не только теле- и радиокомпании, но и предприятия различной направленности. Подобный инструмент очень важен для построения корпоративного стиля, поскольку людьми легко запоминаются понравившиеся мелодии.
- Комбинированный
Этот вариант предполагает одновременное использование нескольких, например, графического и словесного.
цветова гама
Ее выбор исключительно важен, поскольку научно доказано насколько сильно и по-разному цвета влияют на восприятие и эмоциональный фон человека. Оптимально, использовать не больше двух-трех цветов, тут важно не переборщить с количеством оттенков.
Цвет, который определили, как фирменный должен четко идентифицировать компанию, предлагаемые ею товары и услуги. В мире современных технологий важно оценить, как цветовая гамма будет отображаться не только на печатных экземплярах, но и на всех возможных электронных носителях. Скучна и бледи цветове трябва да бъдат изключени.
лозунг
Друга неразделна част от корпоративна идентичност, действа компания лозунг, – затруднен и кратка фраза, точно предадат принципите на марката. Тя се определя на ТМ, си търговска марка.
Една успешна лозунг - Най-, в която се подчертава уникалността на дружеството и е в интерес на потребителите. лозунг, малък по размер и мелодичен, перфектно запомнени целевата аудитория и в същото време с други елементи на корпоративна идентичност, активно насърчава политика марка интегритет.
корпоративен блок
Данный элемент включает в себя обязательные компоненты (эмблема и логотип), а также официальное название фирмы, ее реквизиты, декоративные штрихи и т.д. К текстовой части фирменного блока выдвигаются такие требования:
- читаемость;
- pithiness;
- концептуальность.
Все бланки, документи, письма, визитные карточки и сообщения компании должны начинаться с фирменного блока.
шрифта
Дополнительным способом подчеркнуть уникальность фирмы выступает выбор или создание оригинального шрифта. Существует несколько специальных типов шрифтов, всеки предназначен за специфични дейности:
- за създаване на реклама;
- развитие на търговска марка;
- за уеб сайтове, че се адаптират към всяка от браузърите.
Допълнителни елементи на корпоративна идентичност
Най-популярните сред тях се застъпва за създаването на една легенда, и да го използва като главен герой логото. Те могат да бъдат анимационен герой, хора, животно или мистично създание.
Сложете напред изискванията за корпоративна идентичност
- най-напред, то забележителност. За корпоративна идентичност е такава, важно создать понятный для потенциального покупателя товарный знак, значительно выделяющийся от тех, которые используются конкурентами. В процессе разработки активно используются графические компоненты, рисунки и шрифты, которые запоминаются аудиторией лучше, чем непосредственно название компании.
- Второе требование касается того, чтобы абсолютно каждый из элементов корпоративного стиля был грамотно масштабируемым. На пример, логотип должен легко читаться, вне зависимости от своих параметров, как на визитной карточке, так и на крупном постере.
- Узнаваемость. Качественный фирменный стиль легко узнаваем для значительной массы населения. Каждый из его компонентов потребитель легко ассоциирует с торговой маркой.
- Логотип должен быть хорошо разборчивым и одинаково выглядеть на любом типе рекламной продукции и в средствах массовой информации. Това е много важно, така че да е лесно разпознаваем и в черно и бяло.