+7 964 362-30-50
hello@adinsight.ru

Parim 10 ilusalongide flaierid

Praeguseks üks kõige kiiremini arenevaid tööstusharusid on ilu tööstuse. See sisaldab ilusalongid, juuksuri, spaad, samuti tootjate, toodavad erinevaid kosmeetika.

Igas piirkonnas ühegi linna, ja eriti selle keskosas on muljetavaldav hulk ilusalongid. Aga isegi tihe konkurents, omanikud orientatsiooni institutsioonidel on võimalus end väljendada ja öelda, eeliste kohta teenuste, ja seega meelitada uusi kliente.

Me räägime mõju hästi ehitatud turundusstrateegia ja kasutada erinevaid vahendeid.

hind: alates 15 000lk. aeg: alates 3 päeva

Meie teised tööd: Logo ja korporatiivne identiteet | Trükindus | loominguline

Design Ilusalong

välireklaam

  1. Tegemine punkt (fassaad, sissepääsu ala, silt).

See on väga oluline keskenduda järgmised tegurid:

  • meelitada tähelepanu möödujad;
  • välimuse peaks märku spetsialiseerumine ettevõtete, ühe hetkega peaks olema piisav, mõista - me lihtsalt ilusalong;
  • järgimisele mõiste institutsiooni. Luksuslik interjöör kõrged hinnad tuleks asjakohaselt kavandatud, institutsiooni turistiklassis pea otsima puhas ja ilus, kuid ilma liigse glamuuri.
  1. stendid, bännerid, sammast, indeksid, reklaam sõidukid, liftid jne.

praktika näitab, mis annab kõrgeima tulu paigutamine välireklaami tööriistad läheduses ilu (kõige vähem, samas piirkonnas, kui tegemist on metropoli). Ideaalne taju suur font, kontrastses toonis tausta varju,

Flyer Design Ilusalong

trükireklaami

See kategooria hõlmab väike, voldikud, voldikud, kataloogid ja muud graafika tooted

Brošüürid ilusalongis

Brošüürid ilusalongis - universaalne ja väga efektiivne tüüpi reklaami tööriist, mis suurendab kliendibaasi ja saada tugipunkt turul. Hästi kirjutatud voldikud, lendaja, листовки – отличное решение, nii suur, ja väike salongid.

Design reklaammaterjale

Tänapäeva tarbijad on nii ära hellitatud, et muster printimise väljaanded, puudub "konksud" ja "maitse", ei meelitada tähelepanu ja ei põhjusta huvi. Seetõttu on oluline,, Projekteerimisel brošüürid kohaldada loovalt ja kasutada mittetriviaalse lahendusi. Antakse potentsiaalsele kliendile voldikud ilu ei ole kohe läks lähedal prügikasti, sa pead kulutama palju tööd.

kõigepealt, peate otsustama:

  • Disain trükised;
  • suuruse ja paksusega brošüüri või voldikud;
  • tüüpi teavet ja vormis selle esitamise.

Struktuuri materjali sööda

Projekteerimisel trükitud jaotusmaterjali peaks järgima teatud põhimõtteid. Peamine tingimus lihtsus taju täidab harmoonilise paigutus plokid teksti ja illustratsioone. Tekst on parim jaotatud väikesteks eraldi plokid. Основным требованием к нему являются: доступность для понимания и минимальное количество использованных профессиональных терминов, недоступных широкому кругу людей.

Небольшие информационные блоки удобны тем, что человек, просматривая буклет в ожидании своей очереди, даже за минимум времени успеет ознакомиться хотя бы с частью сведений.

Лучшие образцы листовок для салона красоты содержат такие данные:

  1. Информация о новых услугах

Продвигать новые услуги без помощи рекламы довольно сложно, ведь даже постоянные клиенты могут не обратить внимание на новые услуги без акцентирования на них.

  1. Косметика, используемая мастерами

Потенциальным и постоянным клиентам будет интересно и полезно узнать о профессиональных средствах, и о специфике их воздействия (лечебном, ухаживающем, увлажняющем эффекте и т.д.)

  1. Акции, скидки и другие выгодные для посетителей предложения

Различные акции рекламного характера имеют хорошую отдачу, и проводить их желательно регулярно.

Фотографии и иллюстрации

Фотографии, размещенные на листовке, флаере и страницах буклета, обязаны быть высокого качества. Категорически не подходят те, на которых изображение нечеткое, размытое или мутное, так как это способно испортить первое впечатление о салоне красоты.

Тематика фотографий может быть любой: мастера салона за работой, элементы интерьера, профессиональная косметика, удовлетворенные клиенты и т.д. Главное – не перегружать буклеты или листовки для салона красоты фотографиями и обилием текста.

oluline! Обязательным является внимательная проверка рекламной полиграфии на предмет правильности написания контактных данных (aadress, номеров телефона, электронной почты, veebisait), а также изображение схемы проезда, расположения салона перед печатью.

Качество текста

Рекламный текст для салона красоты должен быть грамотным, тщательно вычитанным и содержать интересную и полезную для пользователя информацию, поданную в доступной форме. oluline, чтобы акцент был сделан на то, что получит клиент после посещения данного салона, также желательно обозначить преимущество в качестве обслуживания, ассортименте услуг или уровне используемой косметики перед конкурентами.

Места распространения

Что касается того, где именно должны быть предложены потенциальным клиентам буклеты или листовки для салона красоты, voldikud, флаера и прочая полиграфическая продукция, то это зависит от различных факторов.

Если салон красоты функционирует давно, то основная цель печатных изданий – проинформировать о расширении ассортимента предоставляемых услуг, проведении акций, о специальных ценовых предложениях и пр. В этом случае вполне уместно разложить брошюры непосредственно в салоне красоты, näiteks, на журнальных столиках.

Перед новичками, начинающими свою деятельность в индустрии красоты, on oluline, et teavitada võimalikult laia publiku potentsiaalsete klientide, nii et saate anda need, kuidas inimesed tänaval, ja kokku leppida jaotamise kohtades läbilaskvuse (kauplused, apteegid, tervisekeskused, pangad jne)