+7 964 362-30-50
hello@adinsight.ru

Создание бренд-персонажей

Astăzi, ies din competiție este foarte dificil. Chiar și bunuri de înaltă calitate pot fi nerevendicate, în cazul în care poziția greșit în piață. Vânzările directe de relevanță mult timp pierdut, Acesta este doar un brand personal. și crearea de brand-caractere - memorabil și unic, Aceasta devine una dintre metodele cele mai eficiente de promovare.

Am observat în publicitate se referă la lumea de personaje de desene animate, care iubește copii și adulți? Aceasta marca personajele - personificarea produsului. Este ei - principalii actori în campaniile publicitare, care sunt concepute pentru a crește loialitatea clienților și notorietatea brandului.

Specialiștii de „Insight“ angajate în curs de dezvoltare personaje controversate brand- și pentru a vă crea un caracter unic, care va interesa un client potențial și să-l ducă să cumpere.

Crearea unui caractere de brand

caracter de marcă

Зачем нужен бренд-персонаж?

У покупателей должна возникнуть стойкая ассоциация компании и бренд-персонажа. Так удается наладить коммуникацию с аудиторией. Чтобы подвести потенциальных клиентов к покупке, маркетологи тщательно продумывают не только внешний вид, но поведение, жесты, речь вымышленного персонажа. Это сложный процесс, но качественные бренд-персонажи становятся флагманом компании на весь срок ее существования!

Создание бренд-персонажей позволяет:

  • повысить лояльность клиентов;
  • расположить целевую аудиторию к покупке;
  • iasă în evidență printre concurenți.

Как мы создаем персонаж

Создание бренд-персонажа предполагает несколько этапов:

  1. Анализ целевой аудитории. Этот этап определяет дальнейший успех рекламной кампании. Если целевая аудитория определена неправильно, то и рекламная кампания будет провальной. Мы «рисуем портрет» потребителя: мотивы его покупки, личностные качества, бюджет, занятия, уровень жизни. Бренд-персонаж должен соответствовать концепции позиционирования компании и органично вписываться в уникальное торговое предложение.
  2. Определяем цветовые комбинации, варианты использования персонажа: рекламные ролики, оформление торгового зала и другие.
  3. Внешний вид. Кто будет бренд-персонажем: милая мультяшка, заботливая мама или брутальный герой? Это зависит от концепции компании и целевой аудитории. В результате формируется схематичный образ.
  4. Продумываем жесты, мимику, движения, пропорции. Желательно, но необязательно, чтобы персонаж выглядел гармонично и пропорционально (здесь всё тоже зависит от целевой аудитории). Подбираем параметры тела и просматриваем различные позы в 3D-модели. Уже в этот момент виден характер и выражение эмоций героя!
  5. Когда каркас персонажа готов, a făcut un desen final. Designer de lucru pe detalii mici, care va fi semnul distinctiv al caracterului și îi conferă personalitate. Cu ajutorul lor erou amintesc, imaginea sa va fi asociat cu produsul. Este de dorit să completeze subiectul, asociate cu produsul sau serviciul promovat.

De ce ar trebui să-l aplice la noi

Dezvoltarea caracterului de brand Flamboyant în cadrul companiei „Insight“ este angajat într-o echipă profesionistă: designeri, marketing, artiști. Noi oferim un ciclu complet de creare și promovare a unui produs publicitar, și, prin urmare,, responsabil pentru rezultatul.

Revenind la noi, sunteți rezolva complet problema cu bunuri de publicitate. „Insight“ funcționează pe rezultatul companiei dvs.. Am să respecte cu strictețe termenii și stabilirea prețurilor adecvate. apel, știm, cum să atragă atenția asupra produsului și creșterii vânzărilor!

Dezvoltarea caracterului de brand Flamboyant

Dezvoltarea caracterului de brand FlamboyantDezvoltarea caracterului de brand Flamboyant Crearea unui brand caracter flamboaiant

Dezvoltarea de caractere - un robot de cale ferată

Dezvoltarea caracterului - robot de cale ferată

Costul de dezvoltare a layout design, concept, schița din Sankt-Petersburg și Moscova. Crearea unui proiect în St. Petersburg.

Preț: Acasă 10 000Acasă. timp: Acasă 5 Preț

munca noastră: logo și identitate corporativă | branding | fonturi | brendbuk