8 (800) 700-50-31
hello@adinsight.ru

Rozpracování designu obalů na alkoholické nápoje

В середине 90-ых годов многие отечественные компании не выдержали конкуренции с западными продуктовыми корпорациями и вскоре разорились, хотя качество продукта всегда было неизменно высоким. například, импортные пенные напитки быстро нашли свою аудиторию, и мелкие пивоварни были вынуждены сменить род своей деятельности или продать производство за бесценок. Все дело в дизайне, именно отменный дизайн и громогласные призывы с рекламой «другой» жизни и собственной философией привлекли покупателя.

Moderní jsou ruští výrobci navíc mnohem více úzce souvisí s designem, Proto si vybrat jen to nejlepší. Konstrukce láhev vodky s podobným složením se mohou značně lišit u jednotlivých výrobců, причем цена водки напрямую связана с дизайном бутылки. Узнать стоимость разработки проекта в СПб.

korporátní suvenýr víno 2014 kůň

Corporate suvenýr víno New 2014 Rok koně

Rozpracování designu obalů: Hlavními složitosti

Vyvíjíme jedinečný design obalů pro různé druhy alkoholických nápojů, založené na vlastnostech výrobku a hodnoty které jim byly předány, posouzení skutečného chování sklony průměrného kupujícího. A při volbě alkoholu všechny záležitosti:

  1. tvar láhve. Láhev by měla být pohodlné a mají být přiděleny z většího počtu podobných výrobků, například: Různorodost, proudí formulář, přítomnost pera nebo kontejneru-dekantéru. Odraz světla by měla být natřena obsah, zdůrazňují jeho barvy a ušlechtilý původ. Design láhve vína lze nazvat tradiční, není nutné porušit pravidla stanovená v myslích spotřebitelů, i když někdy, toto porušení vytváří skutečnou designovou bombu, což zvyšuje příliv zákazníků ve stovkách krát.
  2. štítek. na etiketě, zpravidla, zobrazí informace o výrobci, Složení produktu a jeho základní vlastnosti, by měly být odstraněny ze všech nepotřebných štítků a přidat pozadí ke značce, aby to krátký a stručný přehled krásných písem, Jako příklad můžeme vzít štítky známých značek. Je také třeba zvolit formu štítků, některé štítky, například, прозрачные или имеют необычное расположение и форму, но не стоит ее прятать, уменьшать площадь до минимума или обклеивать этикеткой всю бутылку, хотя поэкспериментировать можно и в таком ключе: все зависит от самого алкоголя. К примеру, дизайн бутылок для водки может содержать прозрачную этикетку, что выглядит очень даже привлекательно.
  3. Цвета. Хорошо известный факт – красный, желтый, синий и другие цвета привлекают внимание покупателя: они обращает внимание на этикетку, даже если не интересен сам продукт. Случайные покупки – это отличный психологический трюк, на котором построены все гипермаркеты и огромные лабиринтообразные магазина мира.
  4. Удобство. Хорошая упаковка для пива всегда должна хорошо лежать в руке, а коньячная тара – быть грациозной. Дизайн бутылок для коньяка в этом случае также отвечает правилу удобства, удобства восприятия.

Основные этапы разработки упаковки

Разработка дизайна упаковки для алкоголя нашими специалистами включает в себя следующие этапы:

  • stadium 1 – определение. На этом этапе разрабатывается обобщенная концепция товара на основе передаваемых ценностей и предпочтений целевой аудитории.
  • stadium 2 – создание. На основе имеющегося эмоционального восприятия мы анализируем ценность продукта в глазах потребителя, оцениваем его недостатки и достоинства.
  • stadium 3 – расстановка приоритетов. Подбирается общий стилевой набросок, выбирается направление разработки.
  • stadium 4 – творчество. V této fázi budou naši specialisté rozptýlí asociativní pole, vytvořit něco jedinečného a nového, design, která se vejde produkt.
  • stadium 5 – prototyping a podrobná studie designu. Zde si můžete prohlédnout dokončený návrh projektu, který ještě není ověřena, ale to může být již používán.
  • stadium 6 – vyhodnocení a prezentace. Po sebehodnocení, který je založen na konceptu předložila a technické specifikace, Projekt hodnotí zákazníka, přijmout nebo odmítnout rozhodnutí o návrhu.

Обращайтесь – мы разработаем для вас качественную упаковку – презентабельную и оригинальную. Клиент товар точно не оставят пылиться на полках!

Náklady na dispozičního řešení, pojem, načrtnout v Petrohradě a Moskva. Vytvoření projektu v Petrohradě.

cena: z 40 000p. čas: z 10 dny

Ukázky naší práce: obal | branding | suvenýry

Дизайн алкогольной бутылки джин Оформление бутылки водки

ZAVOLEJ TEĎ
+
Zavolej mi!